Beskrivelse
Klart og koncentreret.
Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand. merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
Yderligere information
Forfatter(e) | Kim Buch-Madsen |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759308455 |
ISBN-10 | 8759308451 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 3 |
Sidetal | 216 |
Dimensioner | Bredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm |
Tags | Markedsføring, Marketing, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |