Januar Udsalget slutter snart
close

Købehjernen - Thomas Z. Ramsøy - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
339,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

En indføring i neuromarketing og forbrugeradfærd.

Hvordan træffer forbrugere valg? Hvordan bliver vi mennesker påvirkede af brands? Hvorfor er det så svært at ændre sine vaner som forbruger? Og hvorfor kan en højere pris nogle gange gøre et produkt mere attraktivt?

Købehjernen: En indføring i neuromarketing og forbrugeradfærd viser, at svarene findes i hjernen. Bogen introducerer dig til den nyere videnskab neuromarketing, der ved at kombinere indsigter fra hjerneforskning og psykologi giver et værdifuldt afsæt til at forstå, måle og påvirke forbrugeres adfærd.

At arbejde med neuromarketing handler ikke kun om at forstå den viden, forskning er kommet frem til, men også om at kunne måle de processer, som foregår i forbrugeren ved købsbeslutninger. Derfor giver bogen dig også metoder og konkrete redskaber fra hjerneforskningen til at måle forbrugerens ubevidste beslutningsprocesser, og bogen viser også, hvordan du kan bruge denne viden til at udvikle forholdet til dine kunder.

Købehjernen er skrevet til alle, som ønsker at blive klogere på hjernens rolle i, hvorfor vi mennesker handler som vi gør, og hvordan det kan bruges til at forstå og påvirke forbrugeradfærd. Bogens kombination af forståelse og handling, teori og praksis henvender sig til både studerende, erhvervsdrivende og andre professionelle inden for en række områder såsom marketing, kommunikation og produktudvikling.

Redaktør: Henrik Schjerning

Yderligere information

Forfatter(e)Thomas Z. Ramsøy
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759337127
ISBN-108759337125
IndbindingHæftet
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet