Beskrivelse
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f. eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Yderligere information
Serie | International Markedsføring |
---|---|
Forfatter(e) | Finn Rolighed Andersen Bjarne Warming Jensen Mette Riisgard Olsen Susanne Østergaard Olsen & Peter Schmalz |
Kategori | Studiebøger |
Forlag | Trojka |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788771540208 |
ISBN-10 | 8771540202 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 5 |
Oplag | 3 |
Dimensioner | Bredde: 19.2Cm - Højde: 25.1Cm |
Genveje | International Markedsføring - Bøger |
Tags | International Markedsføring, Trojka, 9788771540208, International Markedsføring, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |