International Markedsføring - Lærebog - Finn Rolighed Andersen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
539,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.844 anmeldelser

Beskrivelse

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.

Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.

I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f. eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.

Undervisningsmaterialet omfatter:

  • Lærebog
  • Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
  • E-læringsmateriale på bogens website.

Yderligere information

SerieInternational Markedsføring
Forfatter(e)Finn Rolighed Andersen Bjarne Warming Jensen Mette Riisgard Olsen Susanne Østergaard Olsen & Peter Schmalz
KategoriStudiebøger
ForlagTrojka
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788771540208
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet