Beskrivelse
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.
Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.
Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www. trojka. dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.
Juni 2019
Forfatterne
Yderligere information
Serie | International Markedsføring |
---|---|
Forfatter(e) | Mette Risgaard Olsen Finn Rolighed Andersen Bjarne Warming Jensen Susanne Østergaard Olsen Mia Post-Lundgaard Ivan Hassinggaard |
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788771541441 |
ISBN-10 | 8771541441 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 6 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 333 |
Dimensioner | Bredde: 17.2Cm - Højde: 1.8Cm |
Genveje | International Markedsføring - Bøger |
Tags | International Markedsføring, Cases Og Opgaver, Trojka, 9788771541441, International Markedsføring, Cases Og Opgaver, Studiebøger, Bog |