Beskrivelse
I en foranderlig og konkurrencepræget verden.
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.
Omslagsgrafiker: Kit Hansen
Tegnet af: Kit Hansen
Yderligere information
Forfatter(e) | Henning Knudsen Arne Krogh Nielsen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | 07/01/2025 |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788702413373 |
ISBN-10 | 8702413373 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 286 |
Dimensioner | Bredde: 0.1Cm - Højde: 0.1Cm |
Tags | Forretningsforståelse, Bøger, Bog |