Black Weekend - se alle tilbud
close

En Succesfuld Organisators Hemmeligheder - Alexandra Bradbury - Bog

1 anmeldelseIndbinding: Hardbackinfo
179,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 2-4 hverdage
  • historyForlænget Returret Til 31. Januar
Fremragende - 65.432 anmeldelser

Beskrivelse

– EN HÅNDBOG FOR FAGLIGE BALLADEMAGERE.

Bogen koger det grundlæggende ved organisering ned til 48 hemmeligheder og arrangeret dem i otte lektioner. Hver HEMMELIGHED indleder et nyt kapitel i organiseringsprocessen. Undervejs er der VIRKELIGHEDENS EKSEMPLER, der viser, hvordan organisatorer har brugt HEMMELIGHEDERNE i virkelige kampe. Bogen indeholder også vigtige TIPS, til organiseringsprocessen og ØVELSER.

Bogen er skrevet til almindelige arbejdere, der vil kaste sig ud i at organisere deres arbejdsplads, men du kan bruge de grundlæggende metoder til alle typer organisering, uanset om du vil organisere et fag, en branche eller noget helt andet.

Bogen indeholder en rækker øvelser som bla. Kan ses på www. solidaritet. dk/haandbog

Omslagsgrafiker: Michael Schølardt

Forord af: Jakob Mathiassen

Oversat af: Jakob Mathiassen

Illustreret af: Nanna Ditmer Geest

Yderligere information

Forfatter(e)Alexandra Bradbury Mark Brenner Jane Slaughter
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788793572515
ISBN-108793572514
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
65.432 anmeldelser

Gucca.dk har det klare princip, at handel på nettet skal være sikkert, hurtigt og billigt for vores brugere.

Sikkerhed er i centrum

Ved handel på Internettet er det enormt vigtigt, at sikkerheden er i orden, og det er derfor et område, vi har stor fokus på. For at sikre dig tryghed når du handler hos os, benytter vi selvfølgelig kun en NETS godkendt Internet betalingsløsning. Køb og betaling er derfor fuldstændig sikkert.

Altid fuld returret i op til 100 dage

Når vi skriver 100 dages returret, så mener vi det naturligvis på alle typer varer. Kort sagt vil det sige, at fortryder du dit køb, så kan du uden dårlig samvittighed returnere den uønskede vare til os, og så sender vi pengene tilbage. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, såfremt du har spørgsmål, inden du sender et produkt retur.

Levering - sikkert & hurtigt

Det er vigtigt, at du som vores kunde får leveret dit produkt både hurtigt og sikkert. Det betyder, at hvis varen er på lager, så modtager du den indenfor 1-2 hverdage. Husk, at du ud for hver enkelt vare altid kan se den aktuelle lagerstatus. Du har altid mulighed for at sende en e-mail eller ringe til os, hvis du er i tvivl om lagerstatus eller leveringstiden.

Online betalingsmuligheder

Handler du hos Gucca, kan vi tilbyde dig at vælge blandt adskillige typer betalinger. Der er selvfølgelig frit valg blandt vores betalingsmetoder - du vælger den, der passer bedst til dig. Det er den samme høje sikkerhed, uanset hvilken betalingsmetode du gør brug af. Benyt efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder du kan benytte. Husk at pengene først hæves fra din konto, når vi sender varen til dig.

Vi tilbyder naturligvis professionel assistance, når du ønsker det

Opstår der problemer når du besøger Gucca.dk, eller har du spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at skrive eller ringe til os. Vores kundeservice er åben for henvendelser mellem klokken 10-15 alle hverdage, og vi tager imod din henvendelse med et smil og godt humør.

Mulighed for at spore forsendelsen

Når du køber hos Gucca.dk, har du altid mulighed for at tracke forsendelsen. Når købet er gennemført, kan du bagefter logge ind på din egen personlige ordreside. Her kan du se, hvornår din forsendelse afsendes. Og i samme øjeblik vi sender din pakke, får du en e-mail fra os.

Kundernes vurdering

Vores brugere har bedømt En Succesfuld Organisators Hemmeligheder Bog til 5 ud af 5 stjerner baseret på 1 anmeldelse
Bedøm produktet
Henrik Frou Pedersen
En rasende interessant bog, specielt for bedre at kunne forstå det her med at organisere.
Fyldt med rigtig gode eksempler og en masse ideer der kan tages med hjem til arbejdspladsen.