Beskrivelse
Denne bog handler om forholdet mellem psykiatriske diagnoser og læring i dagtilbud og skole. Der er forskellige opfattelser af, hvad læring er, og hvordan læring foregår, og i bogen diskuteres diagnosernes plads i nogle af disse perspektiver.
Forfatteren diskuterer på baggrund af den eksisterende forskning på området, i hvor høj grad diagnoser fremmer eller hæmmer læring, og han forklarer sammenhænge af betydning for planlægning og gennemførelse af undervisning i dagtilbud og skole. Til dette præsenteres en arbejdsmodel til inspiration.
Oversat af: Kåre Dag Jensen
Fagredaktør: Thomas Nordahl og Ole Hansen
Yderligere information
Serie | Det Ved Vi Om |
---|---|
Forfatter(e) | Terje Overland |
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788771604771 |
ISBN-10 | 8771604774 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 68 |
Dimensioner | Bredde: 20Cm - Højde: 20Cm |
Genveje | Det Ved Vi Om - Bøger |
Tags | Lp, Diagnoser Og Læring, Studiebøger, Bog |