Beskrivelse
Den komplette guide i reklamationshåndtering.
Kunder der klager kan være en stor udfordring. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de gør kunderne tilfredse igen. Resultatet er mistede kunder, som tilmed giver virksomhederne dårlig omtale, hvilket er en ægte vækstdræber.
I virkeligheden udgør kunder der klager et stort potentiale. Deres forventninger til, hvordan virksomheden vil løse deres problem, er nemlig sædvanligvis så lave, at virksomheden let kan indfri dem.
God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, men det stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang. Til gengæld er effekten så markant, at god reklamationshåndtering er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.
Bogen gennemgår både den økonomiske gevinst, virksomheden kan opnå, og alle de forhold som gør det svært. Den præsenterer også en komplet, sammenhængende metode til god reklamationshåndtering. Den henvender sig til topchefen, ledergruppen og alle de medarbejdere, som udfører et arbejde på området. Den er relevant for B2B, B2C og alle andre sektorer, uanset om ’kunderne’ er kunder, borgere, klienter, medlemmer, patienter eller noget helt sjette.
De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.
Yderligere information
Forfatter(e) | Søren Rasmussen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788772166933 |
ISBN-10 | 8772166932 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Dimensioner | Bredde: 20Cm - Højde: 32Cm |
Tags | Reklamation, Kundeservice, Kundekontakt, Arbejdsliv, Reklamationshåndtering, Klager, Shitstorme, B2B, B2C, Forretningsudvikling, Erhverv, De Satans Kunder, Bøger, Bog |