Beskrivelse
En guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere.
HVORDAN TILEGNER NYE FOYERMEDARBEJDERE SIG DEN VIGTIGE VIDEN OM, HVORDAN MAN YDER GOD PUBLIKUMSSERVICE? OG HVAD VIL DET EGENTLIG SIGE AT YDE GOD PUBLIKUMSSERVICE?
1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere er en guide der introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før. Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.
Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.
Omslagsgrafiker: Klahr
Forord af: Vivienne McKee
Yderligere information
Forfatter(e) | Maria Christensen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Kunst Og Kultur |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788797190210 |
ISBN-10 | 8797190217 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 76 |
Dimensioner | Bredde: 15.2Cm - Højde: 21Cm |
Tags | Kundeservice, 1. Akt Begynder Med Dig, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |