Beskrivelse
Fra teori til praksis.
Der er et stigende fokus på simulationsbaserede undervisningsmetoder på professions- og erhvervsuddannelser – ikke blot på sundhedsfaglige uddannelser, hvor man traditionelt har brugt simulationsbaseret undervisning, men også på tekniske, pædagogiske samt social- og samfundsfaglige uddannelser. Simulationsbaserede undervisningsmetoder – fra teori til praksis giver en grundig indføring i simulationsbaseret undervisning fra såvel et filosofisk epistemologisk perspektiv som et teoribaseret perspektiv til konkrete eksempler fra praksis. Bogen anlægger en bred forståelse af simulation fra klassisk færdighedstræning i skillslabs til skyggeteater og rollespil. Bogen henvender sig således til alle, som interesser sig for simulation som undervisning- og kompetenceudviklingsmetode.
Blandt de spørgsmål, der belyses i bogen, er:
Yderligere information
Forfatter(e) | Anders Buch Vibe Aarkrog Jette Henriksen Birgitte Lund Nielsen Thomas Iskov Johanne Grøndahl Glavind Anne Mette Mørcke Vibeke Rønn Noer Birthe Debel Hansen Mikkel Wiskerchen Elsebeth Hovmøller Christensen Nickolaj Hove Nielsen Hanne Møjbæk Duedahl Nørgaard Kim Harris Susanne Helene Buch Nielsen Gitte Plougmann |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788712065517 |
ISBN-10 | 8712065517 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 196 |
Dimensioner | Bredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Simulationsbaserede Undervisningsmetoder, Simulationsbaseret, Simulationsundervisning, Simulationsbaserede Undervisningsmetoder, Studiebøger, Bog |