Beskrivelse
Læsning i videnssamfundet - teori og praksis.
Hvad vil det sige at forstå det, man læser, og hvordan kan undervisningen tilrettelægges, så den fremmer elevernes læse-forståelse? Bogens forfattere tager udgangspunkt i disse og andre centrale spørgsmål om læseforståelse og diskuterer dem i lyset af nyere forskning. Læseren får indsigt i, hvad der kræves for at blive en god læser i videnssamfundet, og i, hvad god under-visning i læseforståelse indebærer.
Oversat af: Helga Poder
Illustreret af: Joyce Grosswiler
Redaktør: Ivar Bråten
Yderligere information
Oprindelig titel | Leseforståelse |
---|---|
Serie | LæseforståelseLæsevejlederen Serien |
Forfatter(e) | Øistein Anmarkrud Ivar Bråten Vibeke Grøver Aukrust Monica Reichenberg Helge I. Strømsø Rune Andreassen Veslemøy Rydland Rita Hvistendahl |
Kategori | Studiebøger |
Forlag | Klim |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788779556232 |
ISBN-10 | 8779556232 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 4 |
Sidetal | 291 |
Dimensioner | Bredde: 16Cm - Højde: 22.4Cm |
Genveje | Læseforståelse - BøgerLæsevejlederen Serien - Bøger |
Tags | Læseundervisning, Læsning, Læseforståelse, Læseudvikling, Læsevejledning, For Lærerstuderende, Læseforståelse, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |