Beskrivelse
Folkeskolereformen fra 2014 er udtryk for en ambition om, at den danske skole placerer sig i ’verdenseliten’. Den skal ligge i top i den internationale rangorden. Skolen skal i fremtiden varetage mange forskellige opgaver – ifølge skeptikere så mange, at vægten i arbejdet forskydes fra undervisning til læring og kompetenceudvikling. Det gælder om at lære at lære i stedet for at tilegne sig en specifik viden. Temanummeret undersøger baggrunden for og tendensen i denne udvikling og drøfter, hvordan undervisningens ’indhold’ kan fastholde en central placering i skoleudviklingen
Yderligere information
Serie | Kvan |
---|---|
Forfatter(e) | Jens Raahauge |
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788792871749 |
ISBN-10 | 8792871747 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 116 |
Dimensioner | Bredde: 15Cm - Højde: 21.2Cm |
Genveje | Kvan - Bøger |
Tags | Kvan 104: Undervisningens Indhold, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |