Beskrivelse
Kompendium i Konkurrence- og Markedsføringsret, 2. udg. giver en detaljeret, men overskuelig gennemgang af centrale dele af konkurrenceretten og markedsføringsretten med udgangspunkt i pensum ved Københavns Universitet og Aalborg Universitet, men kan også anvendes uafhængigt af lærebogsgrundlaget.
Foruden relevant retspraksis og administrativ praksis behandler kompendiet bl. a. følgende emner vedr. konkurrenceretten:
Redaktør: Christian Vedel Melsen
Yderligere information
Forfatter(e) | Merve Elife Yildiz |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788771731705 |
ISBN-10 | 8771731709 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 2 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 180 |
Dimensioner | Bredde: 17.8Cm - Højde: 25.1Cm |
Tags | Kompendium I Konkurrence, Studiebøger, Bog |